luni, 13 martie 2023

Transformarea motivațională a patisierei Diana Pantaz: „Sportul mi-a schimbat corpul și viața. E cea mai bună terapie!”

Istoria transformării fizice a Dianei Pantaz impresionează și inspiră. În exact un an de antrenamente regulate, celebra patisieră a devenit cea mai puternică femeie de la sala unde merge regulat, reușind să ridice cu picioarele chiar și greutăți de cca 350 de kg. A fost un an al metamorfozelor pentru Diana, iar la această distanță afirmă că a ales calea cea mai sigură de pierdere a kilogramelor și recuperare a sănătății. Se antrenează la Anytime Fitness Santander, a pierdut peste 15 kg prin tot felul de antrenamente, iar astăzi se simte genial în pielea ei și vrea ca oamenii să îi urmeze exemplul. Acum, duce o viață în care nu mai are nevoie de autobuze sau ascensoare, iar dulciurile au locul lor de cinste în dietă. 

Întrebată despre cum a ajuns să facă sport și cum a permis ca sportul să îi schimbe în totalitate viața, Diana ne-a mărturisit: 

 „Viața mea căuta o schimbare: corpul și mintea mea căutau o soluție pentru a ieși din rutină, tristețe, depresie. Patiseria m-a ajutat foarte mult din punct de vedere emoțional. Dar corpul tot avea nevoie de ajutor! Și știți ceva: până când nu iei singură această decizie, nimeni nu o va face pentru tine!

Familia și prietenii îmi spuneau în cor: Diana, fă ceva, nu ceda! Căci eu mă îngrășam vizibil și nu din cauza alimentației, ci a stresului continuu, a nopților nedormite. Sunt femeia care a depășit ruptura unei relații nereușite. 
 
Îi mulțumesc Domnului că la 1 martie 2022 am trecut pe lângă sala unde mă antrenez până azi. Era ziua inaugurării. Am intrat, am achitat abonamentul și mă antrenez cu ei de atunci. Mă simt ca în sânul unei familii, sunt super motivată și încurajată să nu mă opresc! Asta e ceea ce așteaptă un om de fapt - încurajarea. 

În general, când mergi la o sală de sport, nu ești familiarizat cu aparatele, însă la sala mea, diferența stă în atitudinea personalului față de acest aspect. În această sală, fiecare vine cu istoria sa de viață, însă toți au nevoie de ajutor personalizat, pe care îl primește.

Trebuie să știți că în primele trei luni nu se pot vedea mari rezultate, pentru că începi o luptă cu tine însuți, ai senzația că în zadar pierzi timpul și efortul. Dar creierul are tendința de a căuta mereu scuze și motive ca să nu mergi la sală. Acum, merg la sală chiar și atunci când am dureri de cap, iar acolo scap de toate durerile. 

Sportul e cea mai bună terapie! Nu ai nevoie nici de psiholog, nici de medici. Generezi procese hormonale care îți tratează organismul. În primele 3 luni, chiar dacă în corpul meu nu s-au produs schimbări vizibile cu ochiul liber, am început să mă simt bine, să dorm mai bine.

Dacă înainte credeam că sportul se face pentru a scăpa de grăsime, acum am înțeles că sportul trebuie să devină un ritual, un mod de viață pe care trebuie să îl alegi. Mi-am înscris fiul de 16 ani să meargă cu mine, iar pe mama și sora mea urmează să le atrag în aventura mea. Pentru adolescenți recomand în mod special sportul ca și remediu pentru echilibrarea emoțiilor. 


Pentru alți oameni se potrivesc dietele, detoxurile, dar eu am ales calea sportului - calea cea mai grea și mai lentă, dar CEA MAI SIGURĂ. Kilogramele pe care le pierd prin sport nu se întorc dublu. Este important SĂ TE MIȘTI, șezând pe scaun nu vei obține nimic.”  

Photo credit: @anytimefitness_santander, arhiva personală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...