marți, 17 ianuarie 2023

Un jamón la desert, vă rog! Invenția dulce a unei patisiere din Cantabria

Despre talentul patisierelor din Cantabria am putea povesti zile în șir. Fiecare se deosebește prin stilul unic de concepere a deserturilor. Talentul Angelei Grosu sunt torturile care reproduc estetica obiectelor de interes pentru clienții săi. De Sfântul Vasile, patisiera din Santander și-a surprins fanii cu un tort care a stârnit valuri de atenție și comentarii.

Ați jura că este un jamón adevărat, nu-i așa? Ideea de a masca un tort sub forma celebrei delicatese iberice i-a venit Angelei Grosu cu ocazia unei zile de naștere celebrate de Sfântul Vasile. 

„Am conceput ideea acestui tort de sărbătoarea Sf. Vasile și datorită faptului că omagiatului căruia i l-am dăruit îi place mult jamónul. În interior a fost tort cu miere, prune și nuci. 

Ar fi irelevant să povestesc despre valoarea comercială pe care o reprezintă compozițiile mele tematice sau despre cheltuielile propriu-zise, întrucât ele variază în funcție de locație, preferințe și desigur că de buzunarul fiecăruia. 

Ceea ce-mi stimulează imaginația și mă motivează sunt zâmbetele de pe chipul prietenilor când primesc tot felul de dulciuri create din entuziasm și inspirație. Încurajez talentele să se afirme, indiferent de provocările zilnice pe care le întâlnim cu toții. Nu ratați nicio șansă de a deveni unici prin arta pe care o promovați!” - a mărturisit autoarea creației dulci, care a stârnit admirația internauților. 

Vă reamintim că tortul de miere sau „Medovik” este cartea de vizită a Angelei Grosu. Despre aceasta, ne-a povestit într-un interviu acordat pentru blogul asociației:

"Tortul Medovik este cartea mea de vizită!" Angela Grosu, etalonul feminității întruchipat în deserturi fine

Admirați și alte replici dulci, concepute de mâinile patisierei:










Photo credit: facebook.com/angela.grosu.399, Instagram: @angelagrosu4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...