luni, 28 februarie 2022

PUTEREA FEMEII cu Nail Artista Natalia Prodan: drumul de la Economie, la propriul salon de manichiură în Spania

    Cei care o cunosc pe Natalia Prodan, susțin că super puterea acestei femei se ascunde în a fi ireal de muncitoare și perseverentă, o militantă pentru perfecțiune și îndeplinirea celor mai arzătoare aspirații. Cantabria a fost, pentru moldoveanca licențiată în Economie, tărâmul pe care a reușit să își transforme în afacere pasiunea pentru manichiură și Nail Art. Astăzi, îi pășesc pragul femei de toate vârstele și naționalitățile. O diferențiază încrederea totală a clientelor, pe care le face să se simtă unice, diferite și în pas cu ultimele tendințe. Cum a ajuns să își pună pe picioare un salon de manichiură în inima Santanderului, aflați într-o mărturie din seria PUTEREA FEMEII.


BUN VENIT ÎN CANTABRIA!    
    „Am ajuns în Cantabria în martie 2011. Țin minte și acum arborii de magnolie care dădeau în floare. Era o priveliște extraordinară de culoare roz. Nu știu dacă or fi fost magnoliile sau în general spectacolul de primăvară al naturii în Cantabria, dar am rămas îndrăgostită definitiv de peisaj, oraș, sate, oameni. Nu m-am simțit străină când am ajuns pe acest plai.”


DE LA ECONOMIE, LA NAIL ART
„Sunt absolventă a USM, Facultatea de Economie. Am activat atât în Republica Moldova, cât și peste hotarele ei în diverse sectoare. Neliniștea tinereții și spiritul aventurii m-au făcut să pun ochiul pe Spania. Plus la toate, îmi pusesem în plan să transform hobby-ul pe care îl aveam într-un job de bază. Aveam studiile de bază în domeniul unghiilor făcute în RM și o dragoste enormă pentru desen de mică, așa că aici s-a ivit oportunitatea să îmi încerc norocul.


DORINȚA, EFORTUL ȘI INVESTIȚIA ÎN STUDII DE CALITATE
 „Odată ajunsă, am activat în domeniul HoReCa, pentru ca să pot face față cheltuielilor de viață și în timpul liber făceam fetele frumoase. În tot acest timp am avut parte și de sprijinul și ajutorul prietenelor, pentru care le sunt recunoscătoare și azi. Treptat, numărul clientelor s-a mărit și sectorul unghiilor a devenit principala mea sursă de venit. Atunci am înțeles că pasiunea mea poate deveni o afacere, importantă era dorința și eforturile depuse. Au urmat ani grei de muncă și investiții în studii. Am călătorit în Germania, Barcelona, Ucraina, iarăși în Republica Moldova pentru cursuri de perfecționare în ceea ce privește partea tehnică a procesului, morfologia și fiziologia unghiei, cât și Nail Art.”


MANICHIURĂ PERSONALIZATĂ
Clientele salonului meu au vârste cuprinse între 18 și 88 de ani, din diverse domenii, cu diferite interese și stil de viață. Am privilegiul să deservesc persoane unice și diverse în același timp, hotărâte, carismatice, generoase, receptive, respectuoase și fidele. 
Prin ce sunt deosebite serviciile salonului? Cred că prin personalizare. Într-o oarecare măsură, construcția unghiilor cu gel reprezintă o artă. Este important orice detaliu: forma naturală a unghiei, a degetului, pigmentul pielii, stilul vestimentației, domeniul de activitate, preferințele clientei și lista poate continua la infinit.”

LIBERTATEA DE A CREA
Majoritatea clientelor mă lasă pe mine să decid ce manichiură vor purta, fapt de care sunt foarte mândră și le mulțumesc pentru încrederea acordată. Plus la toate, îmi place și să le răsfăț cu ultimele noutăți de pe piață. Orice formă a unghiilor, culoarea, designul ales reprezintă o stare de spirit și aș putea să spun că ajută la completarea identității unei femei. Într-o măsură oarecare reprezintă cartea de vizită a acesteia.”


CULORILE VIITORULUI
„Alături de mine, muncind, o am pe prietena și partenera mea, la bine și la rău. Se numește Olga. Suntem diferite, dar ne completăm reciproc pentru că avem același scop: fiecare clientă care intră în salon să fie mulțumită de serviciul prestat și cu dorința de a ne revedea. Mi-aș dori ca într-un viitor să fie posibilă mărirea staff-ului, să facem o echipă mai mare și să diversificăm serviicile oferite.”


LECȚIE DE LA MAMA
„Nu mă consider o super femeie, nici pe departe. Și nu sunt în posesia unui mare secret în atingerea succesului. Mămica de mică îmi spunea: “dacă faci un lucru, fă-l bine” pare simplu, nu? Sunt mii de obstacole, diverse circumstanțe ale vieții, multe eforturi și sacrificii, nopți nedormite din cauza gândurilor sau eșecurilor, frustrări și dubii. Dar fiecare mică pierdere este o lecție pentru a ajunge la victorie. 

Puterea e în noi, femeile, trebuie doar să avem încredere și dorință!”


Adresăm mulțumiri eroinei din mărturia de azi pentru perseverență și curajul de a vorbi despre PUTEREA FEMEII
Photo credit: Natalia Prodan, arhiva personală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...