marți, 25 aprilie 2023

Ludmila Evtodii închină o piesă femeii care i-a dăruit viața și talentul: „Este o dedicație pentru toate mamele din lume”

În prag de Ziua Mamelor, interpreta Ludmila Evtodii a lansat o nouă piesă pe versurile Cătălinei Lungu. Artista prezintă publicului creația „Măicuță, suflet bălai”, închinată Adelei Evtodii - ființa care i-a dat viață și care îi este alături în prezent, în Spania. Ludmila dedică această piesă tuturor mamelor care au luptat și continuă să lupte pentru puii lor. 

Mama a fost ființa care a depus tot efortul său ca să ne crească pe amândoi - pe mine și fratele meu. Singură, cum a putut. Mama mea merită toate cântecele mele și pe acesta în mod special, făcut pentru ea, dar cu dedicație pentru toate mamele din lume  - declară artista, în contextul lansării.   

 TEXT: CĂTĂLINA LUNGU

LINIE MELODICĂ: LUDMILA EVTODII

ARANJAMENT: ION MANGÎR

VIDEO: MARCOS_MEDIA_STUDIO

 

Amintim că anterior, într-un interviu oferit pentru blogul asociației, interpreta a mărturisit că drumul spre cariera muzicală i-a fost plăsmuit de mama, care timp de 11 ani a fost solistă în fanfara cunoscutului dirijor Victor Vescu, din satul Ștefănești, raionul Florești, fiind presionată să renunțe la cariera artistică. 

Lucrurile aveau să meargă foarte bine dacă nu primea o scrisoare scurtă de acasă, de la bunelul meu, care zicea “Vină acasă...” (subliniat acasă și semnul crucii). Era clar... pe acele timpuri nu aveai de ales, trebuia să faci cum îți spun părinții, pur și simplu i-au tăiat aripile și i-au stricat viitorul. S-a întors în sat și părinții au măritat-o după economistul satului, crezând că avea să aibă o viață bună. În mahala, dacă era un televizor și știau că va cânta Adela lu´ Mișa Vizitiu, toată lumea aștepta momentul cu sufletul la gură.

Acum, muzica este o parte importantă a vieţii mele, dintotdeauna m-a însoțit, din fragedă copilărie. Și tot ceea ce se întâmplă acum este exact rezultatul gândurilor mele, al muncii mele. Visul mamei mele, familiei mele, visul meu - afirma Ludmila Evodii.  

Ludmila Evtodii: „Dumnezeu mi-a dat muzica să fiu fericită! Trăiesc visul meu și al mamei mele”

La „Port ie cu mândrie”, Ed. a II-a, Ludmila a cântat „Călătorule din drum” alături de mama sa, stârnind valuri întregi de emoții. 

Lansarea Ludmilei Evtodii are loc în pragul sărbătorii Día de la Madre (Ziua Mamei), care în Spania este celebrată în prima duminică a lunii mai pentru a sublinia importanța figurii materne în viața fiecărei persoane.


Photo, video credit: Arhiva personală, P. S. Photo & Video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...