vineri, 4 noiembrie 2022

Un tânăr cu rădăcini basarabene a devenit campion național la box în Spania: „În spate port ani de muncă, sacrificii și dureri!”

Anii de antrenamente și performanțele tot mai înalte în box s-au încoronat cu o medalie de aur pentru Eduard Ionuț Curmei. Boxerul de 18 ani, stabilit în El Astillero (Cantabria) a avut o prestație de excepție în cadrul Campionatului Național de Box, desfășurat la sfârșit de octombrie la Crevillente, Comunitatea Valencia. 


Pe 22 Octombrie, Eduard Ionuț Curmei, din Selecția Cantabrică de Box, a devenit campion național la categoria Tineret, greutatea 75 de kilograme. Tânărul boxer a evoluat la Campionat în calitate de discipol din partea Centrului de Andrenamente al celebrului boxer Daniel Rasilla (Maliaño) - multiplu campion mondial și național și notoriu promotor al boxului profesionist. Boxerii lui Rasilla au ridicat două medalii de aur, una de argint și trei de bronz în cadrul competiției naționale.


Am luat aurul după 4 lupte, 3 dintre ele fiind câștigate din primul asalt. Sunt foarte fericit pentru munca depusă. Le mulțumesc tuturor, întâi de toate antrenorului meu - Daniel Rasilla și părinților mei, fără de care nu ar fi fost posibilă obținerea acestui rezultat. Le mulțumesc pentru că devin tot mai bun în fiecare zi, pentru munca investită în mine. Mulțumesc tuturor celor care au crezut în mine și m-au susținut. Urmează o perioadă de creștere și muncă pentru alte titluri!” - afirmă campionul supranumit „The Killer” („Ucigașul”). 


Mulți ani de muncă te-au transformat în ceea ce ești astăzi și în viitorul care ne așteaptă. Sunt extrem de mândru de sportivul care ai devenit și mai ales de persoana ta! Eduard, mărețule, ai meritat-o din plin! Încă un titlul pentru Cantabria și pentru Centrul de Antrenamente” - susține Daniel Rasilla - mentorul lui Eduard.

Eduard Ionuț Curmei ne-a mărturisit de asemenea că s-a născut în România, mama fiind de naționalitate română, iar tatăl - născut în Republica Moldova.

Sunt născut la Piatra Neamț, iar la vârsta de 3 ani și jumătate am ajuns în Spania împreună cu familia mea. Fac sport de când am ajuns aici. Am început cu fotbal, am continuat cu karate vreme de 6 ani. Nu mi-au plăcut aceste tipuri de sport și așa am ajuns să fac box la vârsta de 9 ani pentru a învăța să mă apăr. A început să îmi placă tot mai mult, mi-am dorit să ies pe ring și așa am început lecțiile de pregătire pentru competiții. Am debutat la vârsta de
 15 ani și câștigam din primul asalt. După câteva lupte, tatăl antrenorului meu m-a supranumit The Killer înainte să decedeze. M-a numit așa pentru că învingeam înainte de limită la fiecare competiție.

Victoria la acest Campionat al Spaniei înseamnă foarte mult pentru mine, pentru că în spate stau mulți ani de muncă, sacrificii și dureri. Fără ajutorul părinților și al antrenorului meu ar fi fost imposibil. Sunt sigur că acesta e doar începutul pentru multe alte titluri!” - ne-a mărturisit tânărul boxer.

Îi adresăm sincere felicitări pe această cale și ascensiune fără primejdii în acest sport marțial!

Photo credit: Gimnasio Daniel Rasilla, Instagram 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...