miercuri, 14 septembrie 2022

La numai 16 ani, a devenit virală pe TikTok! Arina Rusu - vocea de aur a diasporei tinere din Cantabria (VIDEO)

Arina Rusu este o vocalistă extrem de talentată, iar vocea sa a adunat pe TikTok sute de mii de aprecieri și o mulțime de reacții. La numai 16 ani, tânăra cu origini basarabene este și o pianistă înrăită. A reușit să îmblânzească acest distins instrument muzical, fiind invitată cu recitaluri la evenimente publice de la Santander, inclusiv la Palacio de Festivales. Deși a decis că va deveni medic, tânăra distribuie clipuri video extrem de apreciate în mediul virtual pentru stările pe care le transmit. Vă invităm să vă abonați la profilul @aniiraa.ss și să o ascultați cu regularitate. Provoacă dependență!


„Mă numesc Arina Rusu, am 16 ani, m-am născut și locuiesc la Santander. Părinții mi-au povestit că m-au urmărit de mică, să vadă ce talent aveam. Mama a fost insistentă și întreba mereu pofesorii de la colegio ce observă la mine. Într-o bună zi, profesoara de muzică i-a povestit că îmi plăcea foarte mult să cânt. De aceea, învăț pianul de la vârsta de 6 ani la Conservatorio „Jesus de Monasterio” - Santander. Am 10 ani pe acest drum, iar acum sunt în ultimul an de studii aici. Mi-ar plăcea ca după absolvire să îmi continui formarea muzicală, însă am ales să fac medicină. 
 
Îmi place să interpretez la pian opere de Chopin, Rachmaninov, iar părinții adoră când interpretez valsul Gramofon al lui Eugen Doga. Cu vocea, îmi place să interpretez și să reinventez piese de Billie Eilish, Ashley Nite, Ruth B.



Îmi place foarte mult muzica, este o zonă de confort pentru mine, în care mă simt liberă să compun, să cânt și să mă dezvolt. Ador pianul și nici într-un moment nu mi-a părut rău că l-am studiat. Au fost 10 ani de experiență și dezvoltare! 
 
Pe TikTok, mă simt încrezătoare, findcă am primit multe mulțumiri de la oameni aflați în diverse stări, vocea mea le transmitea liniște și pace. Îmi place sa trăsmit emoțiile mele prin muzică!” - a mărturisit frumoasa și talentata Arina Rusu, pentru blogul asociației noastre.


Îți urăm să cucerești culmile succesului, Arina! În medicină și în muzică!





Photo credit: captură video 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...