joi, 2 iunie 2022

Loriana Coteț - talent actoricesc fără lecții de actorie! Admir-o în sceneta „Eu azi nu mă enervez!” (VIDEO)

Pe Loriana Coteț am admirat-o cu zâmbetul până la urechi la sărbătoarea închinată zilei de 8 Martie. Mica actriță a jucat atunci alături de Emilian Pahomi în sceneta „Eu azi nu mă enervez” a actorilor români Andreea Grămoşteanu şi Angel Popescu (Mondenii). Aflăm de la mama sa - moderatoarea Silvia Verlan, că Loriana este un „multitalent” în carne și oase. Face box indiferent de stereotipurile de gen, adoră pictura, e actriță fără cursuri de actorie și vrea să moștenească vocația bunicii sale - să devină medic!

                                            EGALITATE DE GEN ÎN SPORT

„Putem alege orice tip de sport, indiferent de gen. Ne educăm la fel și în general, nu există sport doar pentru fete ori doar pentru băieți! Fac box și handbal. Alerg, arunc, lovesc ca o fată, nu sunt atât de voinică precum băieții, dar sunt mai puternică decât mulți băieți. Nu ne comparăm, ne respectăm. În sport, putem împărți, colabora, ajuta, e bine să ne implicăm cu toții, fără să ne disprețuim. Fiecare copil, fie el fată sau băiat, este unic și merită să aleagă, merită șanse egale și respect indiferent de gen” - afirmă micuța boxeră. 

RESPECTUL PENTRU LIMBA ROMÂNĂ

„Îmi place mult să vorbesc limba maternă, e doar a mamei mele și a bunicuței. O vorbesc stâlcit, știu, cu accent, dar așa o practic și îmi place la nebunie. Când vorbesc cu bunica și ea mă înțelege, e mare bucurie. Răsfoiesc, citesc cărți în limba română, am și o mică bibliotecă, pe care vreau să o cresc. Poveștile noastre sunt atât de interesante, cu ele nu adorm, ci aștept mereu sfârșitul, care nu mereu e frumos. Iată pe „Gogoașă” au mâncat-o... și m-am scârbit. Iar în „Punguța cu doi bani”, chiar trebuia bătută sărmana găină? Dar în „Ridichea”, sfârșit frumos!” - adaugă mica actriță.

„VREAU SĂ FIU MEDIC CA BUNICA ȘI UNCHIUL MEU”

„Mă pasionează MEDICINA. Bunica mea este medic, unchiul Sergiu - la fel. Așa vreau și eu să fiu! Vreau să pot fi de ajutor lumii, să pot salva vieți. Nu mi-e frică să văd sânge, îl urmăresc. 

Ador bandajele, mirosul medicamentelor! Părinții mi-au spus că pentru a deveni un medic bun, trebuie să fiu diplomată, convingătoare, simpatică, calmă și să învăț constant. Am să mă strădui, promit!” - mai spune talentata Loriana Coteț. 

Succese mari, Loriana!!

CITEȘTE ȘI:

Silvia Verlan - de la Drept, la moderarea evenimentelor în Cantabria, Spania: „Cuvântul este puterea mea!”

Photo credit: Arhiva personală, PSFotovideo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...