sâmbătă, 19 martie 2022

Diana Sîrghi - Ciulcov, talentul muzical descoperit la Santander: „Mi-a plăcut mereu să înveselesc oamenii cu vocea mea!” (VIDEO)

Vocea Dianei Sîrghi Ciulcov a fost o descoperire în cadrul evenimentului-spectacol „PUTEREA FEMEII”, desfășurat pe 6 Martie, la Santander. Tânăra a ieșit pe scenă cu o piesă închinată mamei, rămânând pentru totdeauna în memoria spectatorilor. Am dorit să o cunoaștem mai bine pe Diana, am aflat că este originară din Briceni și că pasiunea i se trage din copilărie. Cum și-a mutat visul de la Nordul Moldovei tocmai la Nordul Spaniei, aflați mai jos.


„Muzica îmi plăcea de când eram mică, dar nu știam că am talentul de a cânta, îmi imaginam că toți copiii pot să cânte așa ca mine. Prin clasa a cincea, profesorul meu de muzică făcea și cor, la care umblam și eu. A observat probabil un talent și de atunci am început să cânt. Îmi dădea cântece, pe care le învățam foarte repede. De atunci, la toate concertele, serbările și șezătorile eram prezentă cu un cântec.

Când au văzut și părinții abilitățile mele, m-au înscris la Școala Muzicală din R-nul Briceni. Timp de 3 ani am studiat pianul și am făcut Canto. Aveam păstrate multe înregistrări video, însă le-am pierdut.



Ajungând în clasa a 9-a, părinții mei au plecat în Franța, iar eu am decis să plec la Chișinău. Timp de 4 ani, am studiat Contabilitate la Colegiul Național de Comerț al ASEM, iar în toți acești ani cât am studiat, am și cântat. Făceam lecții private la Liceul Teoretic cu Profil de Arte „Nicolae Sulac”, iar la Colegiu, ori de câte ori aveam ocazia, cântam, participam la concerte.

După absolvire, am decis să vin la Santander la prietenul meu, pentru a construi un viitor alături de el, o familie. Socrii erau deja stabiliți în Spania de cca 12 ani. Am lăsat totul și, aici, probabil că toți moldovanii care vin, mă atașam de orice lucru. La început nu am lucrat, am studiat puțin limba, după care, cu ajutorul părinților, m-am căsătorit și am făcut o nuntă frumoasă în Moldova. M-am întors în Spania și am început să muncesc la o familie la care și acum după 2 ani lucrez timp de câteva ore zilnic. Voi munci încă puțin, deoarece suntem în așteptarea unui copilaș.



Deseori m-am gândit să încerc să cânt în continuare și în Spania. Mi-a plăcut mereu să înveselesc oamenii cu vocea mea și să cânt la orice petrecere. Iubesc în egală măsură muzica ușoară și cea populară. Acum însă mă preocup de sarcină, fiind mereu cu gândul la muzică. Sunt sigură că în viitor va deveni realitate visul meu.


Secretul energiei mele este familia. Părinții m-au susținut dintotdeauna în tot ce am dorit să fac, mi-au oferit toată dragostea și puterea lor. Acum, soțul este cel care mă susține mereu și mă ajută, mereu a fost mândru de mine. Secretul echilibrului în familia noastră de cuplu este că mereu ne vorbim, nu iubim să ne certăm, ci să comunicăm. Respectul este la bază și, clar lucru, dragostea unuia față de celălalt.

Pe 6 Martie, în prag de Ziua Internațională a Femeii, am ales să cânt despre mama - femeia-model pentru mine. Am căutat o piesă și prima găsită a fost a Alishei Mitza - „Dragă mamă, azi e ziua ta”. Mi-a plăcut foarte mult, am decis să o aleg, am căutat negativul și în câteva ore melodia era învățată” - susține Diana Sîrghi - Ciulcov. 

Mult succes și sarcină ușoară, Diana!!


Reportaj video integral din cadrul evenimentului-spectacol
 PUTEREA FEMEII 


Photo credit: arhiva personală, PSFotovideo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...