marți, 9 noiembrie 2021

Ludmila Evtodii aduce un omagiu maternității: "Doamne, când m-ai făcut mamă"

Fiecare piesă lansată de Ludmila Evtodii e o veritabilă rugăciune. Odată lansată premiera solo de la sfârșitul lunii septembrie, artista vine în fața publicului cu o nouă realizare: piesa "Doamne, când m-ai făcut mamă" - dedicată celor două surse de inspirație - fiicele Domnica și Bianca.



La a 15-a aniversare a fiicei mai mari, Ludmila Evtodii lansează o nouă realizare alături de Orchestra “Moldovlaska”. A doua piesă solo a interpretei poartă versurile Cătălinei Lungu și o linie melodică pe care Ludmila o purta în inimă de ani de zile:

"Copiii sunt florile vieții. Ei decorează viața noastră și o umplu cu semnificație. Ești bogat dacă ai un copil care îți adoarme în brațe și își așază capul pe sufletul tău. Când mă vor întreba dacă viața mea a avut sens, le voi răspunde că aducând pe lume o parte din mine, am dat sens vieții mele... Fără voi, copilițele mele, universul meu n-ar exista! Pentru că vă iubesc mult, în fiecare zi pentru totdeauna.

O toamnă și-o primăvară din refren sunt anotimpurile în care s-au născut fiicele mele. Ideea mi-a venit cu mulți ani în urmă, când Bianca încă era mică. Piesa aceasta este o rugăciune prin care îi cer Domnului ca fetele mele să fie bine. Ideea piesei îmi aparține. Este un cântec frumos, de suflet, sper să vă placă” - a mărturisit artista, pentru blogul Asociației. 

Vă invităm să o ascultați: 

Citește și:

„Mulțumesc oamenilor care au crezut în mine!” Ludmila Evtodii lansează primul proiect solo din carieră - „Doamne, fă cu anii mei” 

Photo credit: captură video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...