luni, 27 septembrie 2021

„Mulțumesc oamenilor care au crezut în mine!” Ludmila Evtodii lansează primul proiect solo din carieră - „Doamne, fă cu anii mei”

În plină toamnă calendaristică, interpreta Ludmila Evtodii și-a anunțat publicul din diasporă despre o importantă realizare a acestui an: lansarea primei sale piese solo -  „Doamne, fă cu anii mei” și a clipului în care cântăreața stabilită la Santander evoluează alături de instrumentiștii orchestrei basarabene „Moldovlaska”. Artista ne-a mărturisit că semnează ea însăși linia melodică a acestei piese și că producția este prima dintr-o serie de piese care urmează să ajungă la publicul larg.

 „Muzica a fost o parte importantă a vieţii mele dintotdeauna, m-a însoțit din fragedă copilărie. Și tot ceea ce se întâmplă acum este exact rezultatul gândurilor mele, al muncii mele. Visul mamei mele, al familiei mele, visul meu.

Trăiesc momente de revelație datorită celor care îmi sunt aproape, datorită oamenilor care m-au motivat și încurajat să ies în fața lor. 

Sunt o norocoasă că am atâția oameni lângă mine, cărora le mulțumesc pentru ajutor și sfaturi ori pentru simplul fapt că au fost lângă mine și au crezut în mine. Sunteți în sufletul meu” - ne-a mărturisit Ludmila Evtodii.


Textul producției muzicale este semnat de Cătălina Lungu, aranjamentul muzical - de Ion Mangîr, iar imaginile video au fost filmate în Republica Moldova de către băieții de la VioMark.

Ținuta vestimentară purtată de Ludmila Evtodii în imaginile video este o creație a designerului basarabean Vasile Vozian, stabilit și el în Spania.

O felicităm cordial pe Ludmila cu această ocazie și ne declarăm nerăbdători pentru următoarea lansare.


 Photo credit: VioMark

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lilia Vizitiu, drumul la Medicină de Familie, la propriul cabinet de Medicină Estetică în Cantabria: „Mizez pe rezultate naturale și de lungă durată!”

În paralel cu munca de ani de zile în cadrul Centrului de Sănătate Polanco, în calitate de medic de familie, Lilia Vizitiu ne anunță cu bucu...